Sedmošolci so v okviru tehniškega dneva skozi različne krajše in daljše projektne naloge usvajali znanja in veščine obogatene resničnosti, osnov programiranja in osnovne korake obdelave podatkov ter s pomočjo inovativnih in kreativnih pristopov poučevanja spoznavali “razsežnosti” vesoljskih misij. Spoznavali so tudi:
- kako z vidika oblikovanja nastajajo aplikacije obogatene resničnosti;
- načela oblikovanja ter uporabo sodobnih uporabnih metod za ocenjevanje izdelkov obogatene resničnosti;
- najnovejše trende, vizijo in izzive obogatene resničnosti na področjih, kot so tehnološko izboljšano učenje, industrija 4.0, modeliranje gradbenih informacij ali AEC – arhitektura, inženiring in gradbeništvo;
- inženirske procese, uporabniške izkušnje in smernice prostorskega uporabniškega vmesnika;
- kako narediti obogateno resničnost učinkovito in prilagodljivo, tako za mobilne naprave kot za zaslone na glavi (HMD).